.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه امیرکلا معرفی شد

حجت‌الاسلام سید مهدی امیری ارجمندی به عنوان امام جمعه امیرکلا معرفی شد.
  مسئول گزینش ائمه جمعه کشورگفت، از سیاست های مهم امام راحل و مقام معظم رهبری گسترش نماز جمعه در اقصی نقاط کشور بوده و نماز جمعه مظهر اتحاد و انسجام ملت های اسلامی است.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل حجت‌الاسلام سیداحمد تقوی در مراسم معارفه امام جمعه شهر امیرکلابیان داشت: تقوی بیان داشت: نماز جمعه سنت حسنه‌ای است که بعد از رسول اکرم (ص) به فراموشی سپرده شده بود که با ابتکار امام خمینی (ره) این سنت حسنه در کشور ما احیا شد و در حال حاضر 725 شهر ایران دارای نماز جمعه هستند.
وی تصریح کرد: برای سهولت نمازگزاران امیر کلا از نظر بعد مسافت و تقاضاهای مکرری که از سوی مردم و مسئولان این شهر انجام شده است بعد از کارشناسی های انجام شده با برگزاری نماز جمعه در شهر امیرکلا موافقت شد و از نظر شرعی شک و تردیدی بر نماز جمعه این شهر نیست.
این مسئول گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید، یکی از وظایف انسان‌های شایسته و صالح این است وقتی به حکومت رسیدند نماز اقامه کنند و نماز سرلوحه همه امورات باشد.
مسئول گزینش ائمه جمعه درادامه خاطرنشان کرد: نماز جمعه در هر شهر و مکانی که برپا شده فعالیت های عمرانی،اجتماعی و فرهنگی آن منطقه گسترش یافته است و در این راستا نماز جمعه شهرستان بابل به دلیل کمی و کیفی به برکت آیت‌الله روحانی نماینده فقید رهبری در مازندران زبانزد نماز جمعه کشور است.
وی بابیان اینکه 725 شهر کشور دارای نمازجمعه هستند،گفت: سیاست امام راحل و مقام معظم رهبری گسترش نمازجمعه در اقصی نقاط کشوراست.
حجت‌الاسلام تقوی درپایان با اهدا حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حجت‌الاسلام سید مهدی امیری ارجمندی را به عنوان امام جمعه امیرکلا منصوب کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 اسفند 1391
حالا که بابل و امیرکلا یکی شدند چرا ؟ قبلا مثلا اوایل انقلاب که جاده باریکی بین آنها بود این لزوم تا اندازه ای حس می شد ولی حالا چرا؟
دنیا 7 فروردين 1392
تبریک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.